Maanantaina 23.3.2009 emännän tullessa töistä kotiin oli sillä mukana joku uusi ihminen. Hieman varautunut olin, mutta sain herkun häneltä ja kavereita meistä tuli:) Kävi minua katsomassa joku isännän kaverikin, kavereitahan meistäkin tuli.

Lähdimme aamulla 24.3.2009 aamu ruuan jälkeen jonkun miehen kyydissä kohti emännän kotia. Minulle laitettiin päälle uudet hienot punaiset turvavaljaat ja menin emännän kanssa takapenkille. Laitoinkin nukkumaan emännän viereen ja emäntä ja isäntä kehuivat minua, helpoksi matkustajaksi.

Lopulta pysähdyimme ja olimme perillä. Nousin autosta ja tein saman tien pissat ulos. Ihan uusi paikka en millään olisi uskaltanut lähteä auton luota mihinkään, mutta emäntä ottiminut taas syliinsä siinä on turvallinen olo. Isäntäkin tuli kaverina sisälle, siellä oli ihan uusia ihmisiä. Ensin pelkäsin vähän ja katselin kauempaa, mutta sain pienen herkun uusilta ihmisiltä niin meistä tuli kavereita ja lähdin tutkimaan taloa.

Kylässä siinä pyörähti uusia ihmisiä nuorempia ja vanhempia, kävin tutustumassa heihin. Ovikellokin soi mutten reagoinut siihen mitenkään ja kehuja tuli. Kaikki kehuivat minua niin sieväksi ja ihanaa turkkiani:)

Hieman myöhemmin emäntä lähtikin käymään jossain äitinsä kanssa ja minä jäin Emännän isän kanssa  ja emännän mummon kanssa kotiin.  Muutaman kerran vinkaisin ja sitten menin menin olohuoneen puolelle missä muutkin oli. Mitäpä tuota itkemään.

Ilalla emäntä teki pedin sohvalle mihin minäkin pääsin, mutta emäntä ei luvannut minun tulla. Joten nukuin koko yön omalla viltilläni emännän vieressä ja emäntä oli hyvin tyytyväinen.